Oldalak

2014. december 7., vasárnap

December napjai 2.

Ami a készleten kívüli díszítés az oldalon az a fenyőgirland. Mintalyukasztóval (Martha Stewart) vágtam ki az ágakat, egymás alá ragasztottam őket és Hópasztával maszatoltam be őket.
A piros termések kásagyöngyből készültek.
 A téma az idei adventi koszorúnk. Nem olyan díszes, mint az elmúlt években készített koszorúink. Csupa termés szalma alapon. Ami különlegessé teszi az, hogy családi napon készítették a gyerekek. Minden oda került ahová ők szerették volna, én csak odanyomtam a melegragasztó-pöttyet ahová kérték. :)
Ezt az üvegtálkát gyertyaszétfolyás ellen,biztonsági okokból tesszük a koszorú alá évről-évre.

A képeket itthon nyomtatom fényes fotópapírra, ami erőteljesen megnehezíti a fotózást. nézzétek el kérlek, igyekszem jó fotókat hozni.

Kriszta

1 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

De jó kis oldal! Nagyon klassz ez a készlet, mondom én ... :)) A kép és a sztori pedig ismét aranyos. Nálunk is így készült a koszorú, csak én a 6-os fiammal készítettem, kettesben.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...